A bérleti nyilvántartó rendszer segít a bérbeadóknak, bérlőknek átláthatóan, egy
rendszeren belül kezelni a bérletiszerződéssel kapcsolatos valamennyi
dokumentumot. A bérlők tájékozódhatnak aktuális fizetési kötelezettségükről,
adott esetben erre reflektálhatnak.
A rendszer használata regisztrációhoz kötött, mely ingyenes. A regisztrációt
követően nyilik lehetőség a bérleti szerződés rögzítésére, számlák kezelésére.
Amennyiben Ön bérbe adó, Önnek regisztrálnia kell ahhoz, hogy használhassa a rendszert.
Amennyiben Ön bérlő, Önnek nem szükséges regisztrálnia
de ha szeretné, megteheti saját maga is, és amikor a bérbeadó hozzárendeli Önt a szerződéshez, annak
tartalmát, és a hozzá kapcsolódó számlákat a továbbiakban el tudja érni.
Amennyiben bérbeadója nem használja a rendszert, küldön egy kérelmet e-mailben, hogy a rendszert
használja az Ön esetében.
A Bérleti Nyilvántartó használatának főbb lépései
Szerződés rögzítése
Új szerződés rögzítése
Szerződéshez kapcsolódó bérlő(k) rögzítése
Amikor a szerződés már rendelkezésre áll, és a bérlőt hozzárendeltök, csupán
a szerződéshez kapcsolódó számlákat kell rögítenünk, és a bérlőhöz rendelnünk az alábbi
metódus szerint:
Kapcsolódó számlák és fizetési igények rögzítése
Szerződéshez kapcsolódó számla rögzítése. A számlák kiállítására
a rendszerben nincs lehetőség, csupán azok nyilvántartására!
A számlák rögzítése után dokumentálhatja, hogy az adott számlát Ön már kifizette-e, így elkerülhetők a késedelmes fizetésből eredő kötbér kötelezettségek.
A rögzített számlát hozzárendelheti a bérlőhöz, így a bérlő is láthatja az adott számlát, és tisztában lesz fizetési kötelezettségeivel.
Bérlőként csupán a bejövő fizetési igényeket kell ellenőrizni, kezelni
Bérlői feladatok
Bérlőként megtekintheti az Önhöz kapcsolt szerződéseket
A számlák, bérleti díj kifizetését követően jelezheti a kifizetés tényét a bérbeadó felé
Naprakészen ellenőrizheti, milyen terhek várhatóak a bérleménnyel kapcsolatban.